Welkom bij TiMe

TiMe Swimming Team

Beste bezoeker,

Het is mooi om te zien hoe TiMe swimming team zo snel tot een hechte en succesvolle groep is uitgegroeid. Het is duidelijk dat de trainers en zwemmers goed op elkaar zijn ingespeeld over de verschillende afdelingen heen en dat dit resultaten oplevert. Op het VJTC te Antwerpen in januari vertaalde dat zich in een 4de plaats in het clubklassement.  Als voorzitter ben ik trots op de inzet en prestaties van iedereen die betrokken is bij de club. We hebben nog een lange weg te gaan, maar met deze teamspirit en motivatie ben ik ervan overtuigd dat we aan de wieg staan van een bloeiende , succesvolle vereniging.  Ik dank iedereen die zijn/haar steentje bijdraagt om onze club te helpen bloeien.

Uw trotse voorzitter,

Frank Tack

Resultaten lange afstandswedstrijd

Via onderstaande link kan u de uitslag van de lange afstandswedstrijd van afgelopen zondag vinden.

Nieuwsberichten